Training

Verbeteren van klantcontacten

In de dienstverlening hebben medewerkers dagelijks te maken met klantcontacten. Telefonisch, per e-mail, via de chat of in persoon aan een balie of tijdens een spreekuurcontact. Als de benodigde vaardigheden een stap verder mogen gaan dan LSD (luisteren, samenvatten, doorvragen) biedt deze training uitkomst.

Meer info
teaser-klantcontacten

Inzetten van feedback

Omgaan met commentaar in positieve of negatieve zin (feedback) is lastig. We zijn geneigd om ons af te sluiten voor negatief commentaar; positief commentaar écht ontvangen is voor velen moeilijk. Hoe kun je nu beter omgaan met de feedback die je krijgt? Hoe zorg je er voor dat je de ander die hoognodige feedback durft te geven? Voor iedere professional zijn deze vaardigheden onmisbaar.

Meer info
teaser-feedback

Omgaan met agressie

In veel vormen van dienstverlening hebben medewerkers regelmatig te maken met weerstand of zelfs agressie. Het vergt ontzettend veel geduld en inzet om hier op de juiste manier mee om te gaan. Iedere professional in de dienstverlening is daarom gebaat bij een goed gevulde gereedschapskist om hier adequaat op te reageren. Zo zorg je ervoor dat je wél met voldoening kunt terugkijken op dat lastige gesprek.

Meer info
teaser-agressie
Heb je vragen over mijn diensten? Ik sta je graag te woord.