Verbeteren van klantcontacten

In de dienstverlening hebben medewerkers dagelijks te maken met klantcontacten. Telefonisch, per e-mail, via de chat of in persoon aan een balie of tijdens een spreekuurcontact. Als de benodigde vaardigheden een stap verder mogen gaan dan LSD (luisteren, samenvatten, doorvragen) biedt deze training uitkomst.

Ik leer dienstverleners hoe ze hun klantcontacten kunnen verbeteren door:

  • De eigen communicatiestijl beter te (h)erkennen
  • Communicatieve interventies effectiever in te zetten
  • Verwachtingen te managen
  • De eigen persoon wezenlijk in te zetten als instrument tijdens het contact
  • Te reflecteren op het eigen functioneren

De lengte van deze training is minimaal 1 dag en kan worden aangepast aan de wensen en behoeften die leven. De maximale groepsgrootte is 9 personen.

Opbrengsten training:

  • (H)erkenning eigen communicatiestijl
  • Goedgevulde kist met effectieve communicatie-gereedschappen
  • Kennis over en respect voor je ik-instrument
Direct Aanmelden

Interesse?

Laat je gegevens achter en ik neem graag contact met je op.